buy viagra

  1. buy viagra : December 24, 2013, 00:24

    adiction this song the best (5stars) anyone know were to download it from?

  2. Katy : December 24, 2013, 00:24

    i like both versions mixture of the music

  3. buy viagra : December 24, 2013, 00:24

    i like the rascal flatts version better :]

  4. Rozalia : December 24, 2013, 00:24

    i confess it was me who bit his ear. buy viagra

  5. John : December 24, 2013, 00:24

    where can i get the mp3 version?!!

  6. buy viagra : December 24, 2013, 00:24

    this is the gayest shit to ever happen to mankind since Clay Aiken...........FAGGOTS!

  7. Edu : December 24, 2013, 00:24

    Oh I'm a gummy bear,yes I'm a gummy bear!

  8. buy viagra : December 24, 2013, 00:24

    Ahno A Was The Same To My Dad..
    But Wow If You Just Listen To Her Shes Amazing!
    Her Ablum Goood Aswell
    Hogmany Show With Her Was Just Brilliant..
    + Shes Lives In The Same Small Area As My Uncle :D
    And Shes Scottish Which Just Makes Her So Much Better (Y)
    Happy New Year Everyone All The Best :D

  9. buy viagra : December 24, 2013, 00:24

    Fantastic....... very good song !
    nice work !

  10. buy viagra : December 24, 2013, 00:24

    she is so pretty

  11. Villu : December 24, 2013, 00:24

    centerpill He is cute :) <3

  12. Malovich : December 24, 2013, 00:24

    buy viagra hmmm........it's okay, but rascal flatts version was better i think

  13. Roberto : December 24, 2013, 00:24

    1:03?
    ya she was really nice..what was reall cool was getting to talk with dj yanou i wrote to him to just say hi not thinking he would respond...he did..they are all pretty damn cool people.. everybody in that video was spilling drinks all over my shoes were totally soaked thank god i was standing behind that counter..fun times yay

  14. Matt : December 24, 2013, 00:24

    buy viagra This is hilariouse!!!!!

  15. Nikola : December 24, 2013, 00:24

    This song shows her voice and is more advance than the last album.... I think she has improved alot this year... :)

  16. Jimmy : December 24, 2013, 00:24

    buy viagra hey pls check out my new song BECAUSE OF ME:)
    i hope you like it:)

  17. Jeko : December 24, 2013, 00:24

    .ick.ugh.meh.

  18. Marica : December 24, 2013, 00:24

    Youre right just looked her up on imdb dot com.. i thougth she was irish.

  19. buy viagra : December 24, 2013, 00:24

    Fukin Loves It She looks Amazin

  20. Kolapor : December 24, 2013, 00:24

    buy viagra The original is mutch better! Cascada just steal songs! Rascal Flatts is mutch mutch better... Cant she write her own damn song? she's just like westlife!!
    Thats Pretty Bad YA KNOW?
    SHE STEALS SONGS AND THE REAL SONG SOUNDS WAY BETTER CHECK RASCALL FLATS SONG!

  21. Kochar : December 24, 2013, 00:24

    i love this song this is deffinatly my fav on her album

  22. Pascuale : December 24, 2013, 00:24

    buy viagra true

  23. Malovich : December 24, 2013, 00:24

    not meaning to be insensitive but how could u cry 2 the rascal flatts song?!?!?!
    i could understand if it was how to save a life or something..but rascal flatts what hurts the most..