Propecia 1mg

  1. Propecia 1mg : December 07, 2013, 08:04

    my son loves this video he has watch at least twice a day. he loves the lowrider jumpin and the rocket flying. good job gummy bear and yeah i ALWAYS have this song in my head.

  2. Marly : December 07, 2013, 08:04

    this song is sooo guuud!!
    her best yet!!!

  3. Propecia 1mg : December 07, 2013, 08:04

    i hate when i see a GUMMY BEAR singing cuz for god sake its a GUMMY BEAR!!!! i eat gummy bear all the time but still its funny lol

  4. Sisokko : December 07, 2013, 08:04

    isnt this a cover? who did the orginal? Propecia 1mg

  5. Spider : December 07, 2013, 08:04

    wow

  6. Propecia 1mg : December 07, 2013, 08:04

    awe hes so cute!! i love it!

  7. Sonya : December 07, 2013, 08:04

    your an arsehole why dont u fuck off

  8. Propecia 1mg : December 07, 2013, 08:04

    Umm ok and u posted this on youtube cuz.. Y? Im a 12 year old girl long curl blond hair and brown eyes like it matters this is just a web site.

  9. Propecia 1mg : December 07, 2013, 08:04

    OMG adorable!! who'da thunk it, gummy bears have butt cracks :)

  10. Propecia 1mg : December 07, 2013, 08:04

    a good song.. but idk... don't like it as a dance remix... Rascal Flatts can sing it better.. but still like Cascade.. just not her singing this song.

  11. Sandra : December 07, 2013, 08:04

    alternatives to viagra WOW!! You'd actually have to come here to Dallas to find anything any cheesier.

  12. Zico : December 07, 2013, 08:04

    Propecia 1mg i love this song! go cascada xxx! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  13. Grafite : December 07, 2013, 08:04

    BRILL SONG//////////////////

  14. Stoichkov : December 07, 2013, 08:04

    Propecia 1mg ooh btw xD
    i forgot to add, she's also actual AWESOME live =D

  15. Miola : December 07, 2013, 08:04

    lovely!~~

  16. Perov : December 07, 2013, 08:04

    Propecia 1mg SOOO AWESOME!!!

  17. Mika : December 07, 2013, 08:04

    He says three times you can bite me

  18. Lilo : December 07, 2013, 08:04

    LMAO THAT MADE MY DAY...lol

  19. Propecia 1mg : December 07, 2013, 08:04

    i dont get how she thinks she can take any song and make it good. this song never should have been touched. this is supposed to be a sad song and she pretty much ruined it :/

  20. Saer : December 07, 2013, 08:04

    Propecia 1mg This is ace! Better than Rascal Flatts and Jo O'Mera(sp?)

  21. Livio : December 07, 2013, 08:04

    what a fox! and what a voice,i love every song shes ever done,shes well under rated

  22. Jeko : December 07, 2013, 08:04

    Propecia 1mg It has a nice Scottish sound to it, even if the chorus gets a little repetitive near the end. Top 10 anyone?

  23. Jinyak : December 07, 2013, 08:04

    I LOVE THIS! IM A GUMMY BEAR!