viagra on line

  1. viagra on line : November 23, 2013, 01:00

    Steve AATW,

    U guys are a douchebag for getting youtube to delete others account; people who support and promote the artists.

    Go ahead and try to make money off this and just stay in the UK!!!!!

    You will never exlusively own this video online....EVER.

  2. Kolapor : November 23, 2013, 01:00

    lol its so cute

  3. viagra on line : November 23, 2013, 01:00

    This song is great and so is amy

  4. Sanya : November 23, 2013, 01:00

    Brilliant Song, love Amy MacDonald too, LoL, and that smile that just sneaks in now and again just lights the world up ! DoDo viagra on line

  5. Jonn : November 23, 2013, 01:00

    Amy u ROCK!!!!!

  6. viagra on line : November 23, 2013, 01:00

    like this version... but i love the original version a lot more

  7. Edu : November 23, 2013, 01:00

    I LOOOVE THIS SONG!!!!!!!!! its sooo good!!!!! love the fast paced singing!!!!

  8. viagra on line : November 23, 2013, 01:00

    german version is fucking better cuz duh its in german makes even more funny! and when u get what he is sayying cuz u speak german priceless!

  9. viagra on line : November 23, 2013, 01:00

    Oh I'm a gummy bear
    Yes I'm a gummy bear
    oh Im a yummy jummy funny lucky gummy bear
    oh Im a jolly bear
    cause Im a gummy bear
    oh Im a movin groovin jammin singin gummy bear
    oh yeah!
    ba ba duba duba duba yum yum
    ba ba duba duba duba yum yum
    ba ba duba duba duba yum yum
    three times you can bite me
    gummy gummy gummy gummy gummy bear

  10. viagra on line : November 23, 2013, 01:00

    now i hate gummybears

  11. Huan : November 23, 2013, 01:00

    buy cialis from india asprothecat-are you being sarcastic about the scottish accent?!!!

  12. Dato : November 23, 2013, 01:00

    viagra on line OH IM A GUMMY BEAR AM A GUMMY BEAR´╗┐ HELL YEAH LOLz

  13. Tomi : November 23, 2013, 01:00

    yeh yeh sure it was

  14. Vanilla : November 23, 2013, 01:00

    viagra on line it is great :)

  15. Edu : November 23, 2013, 01:00

    Everything about Natalie is gorgeous - her smile, her hair, her infectious personality, the way she dances and of course those magnificent legs!!! phwoar!!!

  16. Stoichkov : November 23, 2013, 01:00

    viagra on line ugh ..not this techno bitch again. -__-

  17. NANA : November 23, 2013, 01:00

    This made me laugh sooo hard!!! Thanks to whoever posted it!

  18. Rozalia : November 23, 2013, 01:00

    Is there anyway you can send me the mp3 for this iamnotcthulu?

  19. viagra on line : November 23, 2013, 01:00

    better than crazy frog!!!

  20. Ville : November 23, 2013, 01:00

    viagra on line Bloody brilliant

  21. Vartan : November 23, 2013, 01:00

    Edinburgh

  22. Maggy : November 23, 2013, 01:00

    viagra on line N1ce

  23. Gool : November 23, 2013, 01:00

    great tune !