overnight pharmacy4u

  1. overnight pharmacy4u : January 10, 2014, 05:49

    ive only seen a TRUE long french version...

  2. Ilona : January 10, 2014, 05:49

    haha :) song owns dunno how many times i watched it but i get more adicted each time

  3. overnight pharmacy4u : January 10, 2014, 05:49

    its not good its fantastic

  4. Dardai : January 10, 2014, 05:49

    chicks are for breeding overnight pharmacy4u

  5. Muzafar : January 10, 2014, 05:49

    and you're singing the songs
    thinking this is the life
    and you wake up in the morning and your head feels twice size
    where you gonna go?
    where you gonna go?
    where you gonna sleep tonight?
    where you gonna sleep tonight?

    luv this song!!!!!!!!!!!!!!!

  6. overnight pharmacy4u : January 10, 2014, 05:49

    its aweomse my nickname is gummy bear haha i love this song !!!!! *Dances*

  7. Zubar : January 10, 2014, 05:49

    its alryt vloodyhell y dnt she write her own songs

  8. overnight pharmacy4u : January 10, 2014, 05:49

    this song is SOOO FUNNY ,lol luv it

  9. overnight pharmacy4u : January 10, 2014, 05:49

    bptcuite -

    SHE hasnt taken the song, The GROUP cascada have, there are 2 dj's and her in CASCADA.

  10. overnight pharmacy4u : January 10, 2014, 05:49

    Well done Amy!! Love the song! You have a great voice!!!!!! When are you going on tour your self? and not as a supporting act!! ho0! And where will they be?
    I'll take this oppertunaty to Wish You, and Yours a Very Happy Christmas! And I hope the best of 2007 is the worst of 2008!!! Keep up the great singing.
    Always
    Your Fans

  11. Edu : January 10, 2014, 05:49

    viagra online This is my favourite song from amy, i love love it

  12. Nevill : January 10, 2014, 05:49

    overnight pharmacy4u cool

  13. Malkolm : January 10, 2014, 05:49

    Great song.

  14. Rozalia : January 10, 2014, 05:49

    overnight pharmacy4u LOL!! I love this video. SO Hillarious!!

  15. Letizi : January 10, 2014, 05:49

    Legend in the making :D

  16. Liza : January 10, 2014, 05:49

    overnight pharmacy4u I love that.

  17. Sara : January 10, 2014, 05:49

    Limewire x

  18. Lilly : January 10, 2014, 05:49

    i totally agree with u!

  19. overnight pharmacy4u : January 10, 2014, 05:49

    brill song love it lol

  20. Gool : January 10, 2014, 05:49

    overnight pharmacy4u tht message there was ma sister tht sent it

  21. Lola : January 10, 2014, 05:49

    Yeah I like that, Very nice ! lol

  22. Ernandes : January 10, 2014, 05:49

    overnight pharmacy4u She is'nt the original artist of thet awsome song but she sings uit brillant!!!!!!!

  23. Jinyak : January 10, 2014, 05:49

    ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬awsum¬¬¬¬¬¬¬ ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
    she is awsum even mi techer lieks er she rules amy mc donald is the best but this is not her best soong has got 2 be mc rock and rool it rules !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
    ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬mr rock n roll rules¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
    ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬AMY MCDONALD RULES ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬