viagra usa

  1. viagra usa : June 27, 2013, 18:08

    oo i like

  2. Mizimovich : June 27, 2013, 18:08

    this is like my 20th time watching it. i love it!

  3. viagra usa : June 27, 2013, 18:08

    i love all of her songs

  4. Mizimovich : June 27, 2013, 18:08

    he is SSSSSOOOOOOO CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!! viagra usa

  5. Anonyme : June 27, 2013, 18:08

    Oh I'm a gummy bear
    Yes I'm a gummy bear
    oh Im a yummy jummy funny lucky gummy bear
    oh Im a jolly bear
    cause Im a gummy bear
    oh Im a movin groovin jammin singin gummy bear
    oh yeah!
    ba ba duba duba duba yum yum
    ba ba duba duba duba yum yum
    ba ba duba duba duba yum yum
    three times you can bite me

  6. viagra usa : June 27, 2013, 18:08

    its aweomse my nickname is gummy bear haha i love this song !!!!! *Dances*

  7. Ville : June 27, 2013, 18:08

    she's not from Glasgow, she's from Dunbartonshire... hence the less harsh accent

  8. viagra usa : June 27, 2013, 18:08

    lovely song

  9. viagra usa : June 27, 2013, 18:08

    I bought my mum her album for xmas and she is amazing

  10. viagra usa : June 27, 2013, 18:08

    well once apon a time there was a real long english one it was deleted unfortunalty and lost forever but someone did make a video of that video but i saw it a lnog time ago

  11. Umberto : June 27, 2013, 18:08

    Cheap viagra your an arsehole why dont u fuck off

  12. POER : June 27, 2013, 18:08

    viagra usa When does it come out in the USA?????

  13. Sara : June 27, 2013, 18:08

    soooooooo great!!! i love her songs!!!

  14. Nacho : June 27, 2013, 18:08

    viagra usa She Is'nt Trying To Do An Accent...
    That IS her Accent
    She Scottish
    Lol
    xoxoxo

  15. Gogi : June 27, 2013, 18:08

    This is sooooooooo cute!

  16. Marica : June 27, 2013, 18:08

    viagra usa Jlove detrooo

  17. Rihanna : June 27, 2013, 18:08

    i like this song. favourites!

  18. Mike : June 27, 2013, 18:08

    This is really a great song...awesome! Don't you think?

  19. viagra usa : June 27, 2013, 18:08

    Oh I'm a gummy bear
    Yes I'm a gummy bear
    oh Im a yummy jummy funny lucky gummy bear
    oh Im a jolly bear
    cause Im a gummy bear
    oh Im a movin groovin jammin singin gummy bear
    oh yeah!
    ba ba duba duba duba yum yum
    ba ba duba duba duba yum yum
    ba ba duba duba duba yum yum
    three times you can bite me
    gummy gummy gummy gummy gummy bear

  20. Jonn : June 27, 2013, 18:08

    viagra usa Oh for sure, it's a tragedy if it doesn't make at least the top 3. It's an excellent song with an excellent voice and accent too. I've only just discovered her and I think she is fantastic, truly home grown, original and so talented. I can't praise her enough. I just love it!

  21. Ilona : June 27, 2013, 18:08

    hater.

  22. Liza : June 27, 2013, 18:08

    viagra usa this is awsome

  23. Vova : June 27, 2013, 18:08

    love it